بهینه سازی موتور جستجو و بازاریایی محتوایی

بهینه سازی موتورهای جستجو و سایت ها
سئو

اهمیت بهینه سازی موتور جستجو و بازاریایی محتوایی، دو ابزار بسیار مهم و در دسترس فعالان حوزه بازاریابی مدرن می باشند. این دو مکانیزم اغلب با یکدیگر در کنار هم قرار نمی گیرند. با این حال، با استفاده از راه کارهای بازاریابی محتوایی در سئو می توان به جهش بازاریابی برند مورد نظر کمک شایانی نمود.

اگر تمایل دارید بهترین نتایج را از طریق کمپین های حوزه بازاریابی دیجیتالی خود کسب کنید، فراهم کردن یک استراتژی ساخت یافته و یک پارچه در بازاریابی الزامی است. به دیگر سخن برای کمک به پیشبرد عملکرد باید سئو و بازاریابی محتوایی با یکدیگر مدارا کنند. تدوین و پیاده سازی استراتژی سئو و بازاریابی محتوایی بهترین روش برای اطمینان از این دو با هم است.

بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو چیست؟

بهینه سازی موتور های جستجو یا seo استفاده از فرآیند ایجاد ترافیک وبسایت های ارگانیک یا رایگان و از طریق موتور های جستجو است. تمامی موتور های جستجو مانند Google دارای صفحه ای جهت نمایش نتایج موتور جستجو هستند. این نتایج بر اساس کلمات کلیدی و عباراتی که در نوار جستجو درج شده است به کاربران عرضه می شوند و در عین حال این نتایج با توجه به ارتباط آنها با کاربر رتبه بندی می شود. از طریق جستجو گرها ، مشاغل قصد دارند تا محتوای خود را برای کلمات کلیدی و عباراتی که مربوط به مخاطبان هدف آنها باشد ، رتبه بندی کنند.

با بهینه سازی موتور جستجو و محتوای وب برای موتور های جستجو، کسب و کار می تواند به بهبود نگاه آنلاین کمک کند. در این حال بیشتر کاربران از طریق آغاز فرآیند خرید با تحقیق در مورد مباحث مربوط به Google و سایر موتور های جستجو اقدام می کنند. اعمال رتبه بندی برای کلمات کلیدی، به خریداران مربوطه کمک می کند تا برند شما را در زمان نیازشان پیدا کنند.

توجه به این نکته مهم است که محتوای تنها عاملی نیست که در رتبه بندی موتور های جستجوگر قرار می گیرد. همچنین چندین فاکتور درون صفحه ای و خارج از صفحه وجود دارد که می توانند بر بهینه سازی موتور جستجو یا سئو تأثیر گذار باشند. این فاکتور ها شامل معماری وب سایت و همچنین پیوندهای ورودی به محتوا است. با این حال ، در این پست قصد آن داریم تا بخش بازاریابی محتوایی و سئو را با هم بررسی کنیم.

واژگان کلیدی

یکی از مهم ترین عناصر سئو در هنگام بازاریابی محتوایی ، پژوهش درباره واژگان کلیدی است. در حوزه کسب و کار ابتدا باید کلمات کلیدی و واژگانی را که مخاطب هدف از آنها استفاده می کند یافته تا برند هایی مانند برند شما را در موتورهای جستجو بیابد. با ایجاد مطالبی پیرامون این مباحث، به راحتی می توانید برای رتبه بندی کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو فعال باشید.

به هنگام انجام تحقیق در مورد کلید واژگان ، قطعا تمایل دارید از کلمات کلیدی و اصطلاحات گسترده و واضح فراتر بروید. این گزینه ها معمولاً دارای سطح رقابت نسبتا بالاتری برخوردار بوده و این باعث می شود که در اولین صفحه Google رتبه کسب و کار برند شما دچار سختی گردد. درعوض، کلمات کلیدی و واژگانی با ویژگی های منحصر بفرد تر را جستجو نمائید که قابلیت کمک به ترافیک روان تر را دارد.

برای چنین عملی می توانید از ابزار Google Keyword Planner استفاده نمائید. و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق در مورد کلید واژه، حتماً پست نکات پژوهش در مورد کلید واژه در وبلاگ ما را مورد بررسی قرار دهید.

بازاریابی محتوایی چیست؟


حال، بازاریابی محتوایی را قدری عمیق تر بررسی خواهیم کرد.
بازاریابی محتوایی یک سبک بازاریابی دیجیتالی است که در برگیرنده خلق محتوایی ملموس و دارای ارزش برای کمک در جذب نتایج نوین می باشد. این مجموعه محتوا با هدف مدیریت تعداد متنوعی از اعمال مشتری در نظر مخاطبان هدف شما به کار می رود. این امکان وجود دارد اقدام فوق همیشه عمل فروش نباشد. مثلا، ممکن است مشتریان را برای بارگیری کتاب الکترونیکی راهنمایی کنید و یا مشاوره ای را برای آغاز فعالیت آنها در داشبورد بازاریابی نصب کنید.

چندین بخش مختلف از حوزه بازاریابی محتوایی وجود دارند که دست به دست هم می دهند که نتیجه آن کسب و کار شماست. در ابتدا باید مطالب مربوطه را بسازید تا برای مخاطبان مفید باشد و به ایت نکته توجه کنید که بازاریابی محتوایی همیشه بر روی فروش متمرکز نیست. گاهی هدف این است که مخاطبان خود را آموزش داده و گاهی فقط برای سرگرمی آن ها طراحی شده باشد. در هر صورت ، محتوا باید با نوع مخاطب خود سازگاری داشته باشد

بازاریابی محتوایی می تواند از جهات مختلف به تجارت کوچک شما سود برساند.

به طور کلی تنها ایجاد محتوا کفایت نمی کند. سپس باید آن را برای رویت و استفاده در مقابل مخاطب هدف خود قرار دهید. بخش دوم بازاریابی محتوایی در برگیرنده تبلیغ مطالبی است که شما در کانال های مختلف مانند رسانه های اجتماعی ایجاد نموده اید. حال می توانید با نمایش دادن محتوا به مخاطب مناسب بر روی ایجاد ارتباط با مکانیزم هدایت گر مربوطه عمل کنید.
هدف غایی از بازاریابی محتوایی برقراری روابط با مشتریان است. محتوای تولید شده با عرضه تخصص و تجربه شما و ارائه اطلاعاتی ارزشمند با ایجاد روابط مستحکم به مشتریان کمک می کند تصمیم خرید دقیق تری داشته باشند. مهم این است که در هر مرحله از جا به جایی، محتواهایی خلق شود که برای خریدار جذاب باشد – از کسانی که به تازگی تحقیق و بررسی را شروع کرده اند تا مشتریانی که آماده خرید هستند.

چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، این پست وبلاگ را ببینید تا جزئیات بیشتری در مورد ایجاد یک وب سایت بازاریابی با محتوای موفق ارائه دهد.

چگونه بهینه سازی موتور های جستجو و بازاریابی محتوایی با هم کار می کنند


بسیاری از کسب و کارها برای بخش تبلیغات بازاریابی محتوایی به رسانه های اجتماعی و بازاریابی مبتنی بر ایمیل متکی هستند. این ارکان کانال های پرتوان حوزه بازاریابی دیجیتالی بوده که برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی برند بسیار مفید هستند. با این وجود، در زمان بهره گیری از این مسیرها، هیچ تضمینی نیست که محتوای تبلیغ شده توسط مخاطبان در زمان مناسب بافت شود. از طرف دیگر، سئو شما را در افزایش شانس حضور در برابر مخاطبان و در لحظه مناسب یاری خواهد نمود.

در این جا به لحظه ای فکر کنید که مخاطب در مورد یک محصول یا خدمات سؤالی داشته باشد، که قطعا برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به موتورهای جستجو مانند Google مراجعه می کنند. چنانچه تمایل دارید در زمان نیاز به مخاطبین برسید، می بایست در وقت مناسب محتوای درخور را برای آنها تهیه کنید. این زمان جایی است که سئو و بازاریابی محتوایی به یک تیم کامل تبدیل می شوند

سئو  و بازاریابی محتوا با یکدیگر کار می کنند

با ایجاد هر محتوایی که متمرکز بر کلمات کلیدی و واژگانی است که منجر به جستجوی آنلاین می شود، می توانید نگاه خود را در موتور های جستجو بهبود ببخشید. به این ترتیب، هر گاه یک مخاطب موضوعات مربوط به یک برند را جستجو کند ، محتوای مورد نظر را در Google پیدا خواهد نمود.. این به شما کمک می کند تا شروع به ایجاد ارتباطی کنید که می تواند منجر به ایجاد ارتباط با مشتری شود.
هنگامی که محتوای تولیدی به خوبی در موتور های جستجو مکان یابی و پیاده سازی شود ، به صورت آنلاین در اختیار مخاطب است. این امر نه تنها موجب افزایش آگاهی یافتن مخاطب از برند می گردد، بلکه می تواند ترافیک مربوطه را به وب سایت هدف هدایت نماید. هرچه ترافیک بیشتر باشد، فرصت بیشتری برای تبدیل دارید.

بهینه سازی موتور های جستجو و بازاریابی محتوایی همکاری همسو

در حالی که بازاریابی محتوایی و بهینه سازی موتور جستجو دو تاکتیک کاملا متفاوت هستند، اما نباید به یک تضاد عملکرد بین آن ها فکر کرد. این دو بیشتر برای کمک به یکدیگر فعالیت می کنند. بله، این درست است که اختلافات تاکتیکی دارند اما با این وجود، نمی توان آنها را کاملاً جدا نمود. در حالی که حوزه بازاریابی محتوایی گسترده تر است ولی از نظر فنی سئو بیشتر نقش ایفا می نماید و در حالی این شرایط رخ می دهد که آنها همچنان بر یکدیگر همپوشانی داشته و هر یک بر اثربخشی دیگری تأثیر مستقیم دارد.

بدون ایجاد حتی محتوای در حد عالی می توانید بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهید. یافتن مخاطب برای محتوای شما بدون موتور های جستجو غیرممکن است. سئو باید در هر کار بازاریابی محتوایی که طراحی و پیاده سازی می گردد، استفاده شود. این تنها راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوایی است.

استراتژی بازاریابی محتوایی بر اساس سئو چگونه آغاز می شود؟

اکنون که می دانید بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوایی چگونه با یکدیگر کار می کنند، اجازه بدهید در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوایی سئو برای تهیه یک استراتژی محکم که امکان به کارگیری هر دو تاکتیک را برای بهترین نتیجه و به طور هم زمان می دهد. اولین کاری که باید به هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی محتوایی سئو جستجو کرد، همانا تحقیق در بازار هدف است. اگر قصد طراح تلاش های سئو و بازاریابی محتوایی موفق باشد، بسیار مهم است که تمرکز آن ها برای رسیدن به مخاطبانی باشد که مناسب ترین محصولات یا خدمات وب سایت را می پسندند. در اینجا ست که تحقیقات بازار هدف شروع می شود.

یکی از مهم ترین مواردی که می توانید در تحقیقات بازار هدف به کار برود اینست که مخاطبان چه سؤال و نگرانی هایی به هنگام جستجوی محصولات یا خدمات عرضه شده دارند. با درک و تحلیل چالش های موجود مخاطبان بهتر می توان به تنوع موضوعاتی را که می توانند آنلاین جستجو کنند پی برد. این یک نقطه شروع بسیارعالی برای تحقیق و بررسی کلمات کلیدی بهینه سازی موتور جستجو و تولید موضوع بازاریابی محتوایی است.

جهت استعلام آنلاین هزینه خدمات سئو کلیک کنید

Search Engine Optimizationسئو
نوشتهٔ پیشین
وردپرس چیست؟
نوشتهٔ بعدی
ووکامرس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست